< <

<
< <

<

nihayet dogru duzgun bir internet cafe bulabildim de yaziyorum :))) aslinda bir suru var ama bilmek lazim tabi.. neyse uzatmadan hemen hikayeye baslayayim.
Goa icin 3 bolgeye ayrilmis diyebilirim. Hindistan in en kucuk eyaleti. ben Bombay dan ayrilirken ayni otobuste beraber geldigimiz Michael in tavsiyesi ile Arambol e geldim. burasu kuzey Goa da. Daha cok naturalist ve hippilerin tercih ettigi bir yer ama benim icin fazla dogal :))2-3 km uzunlugunda bir kumsali varve paralelindeki yolun sag ve soluna siralanmis guesthouselar var. arambol de bir gun kaldim' cunku acikcasi bana cok hitap etmedi. Kaldigim yerde ve diger gusthouslarda hemen hemen ayik kimse yok. herkeste bir agirlik ki sormayin gitsin.
Sabah esyalarimi biraktiktan sonra palmiyeler arasindan sahile indim. oldukca sessiz bir yer hatta bir ara uyuya kaldim desem yalan olmaz hani.



biraz guneslendikten sonra da henuz kalacagim yeri, dus tuvalet gibi durumlari gormedigim icin denize girmeye cesaret edemedim.Ogleden sonra biraz yuruyus ve bir cafede molanin ardindanotele geri dondum.
saat 9 gibi de odami teslim alip genel bir temizligin ardindan uyudum.
6 Subatta erkenden ayaktaydim tabi. burada kaldigim yeri begenmememinde gaziyla esyalarimi toplayip erkenden kuzey goa nin merkezi Mapusa ya oradan da Panajim uzerinden Margoa (guney Goa nin merkezi sayilabilir) ya' oradan da Benalium a geldim. Benalium ve yakinindaki Colva beach buranin en iyi plajlari.
burada kolaylikla ucuza bir guesthoue buldum. palmiyeler icinde bir yer ve oldukca temiz. kendine ait fena syilmayacak bir banyosu ve tuvaleti var. gecelik 200 rupi oduyorum. yani 2.5 USD gibi bir rakam.
sanirim burada 1 haftaya yakin kalacagim.
Goa nin palmiyeler arasindaki plajlarini gercekten cok begendim. burada bir kac saat bile cevreye hakim rehavete kapilmaniza yetiyor. kimsenin hic bir sey icin acelesi yok. hatta aceleci davranirsaniz size uzaydan gelmis gibi bakiyorlar.
dunku urkekligimi de uzerimden attim artik. sanirim en iyisi buralasini oldugu gibi kabul etmek ve saygi gostermek.
resimleri henuz uygun bir yer bulamadigim icin ekleyemiyorum am en kisa zamanda insallah...

<

<0Comments:

<

<Yorum Gönder

<