< <

<
< <

<

günlerdir internet sitelerini dolaşıp duruyorum evde. daha önce bu kadar uzun sürecek bir yolculuk yapmadığım için, yanıma neler almalıyım diye fikir edinmekte fayda var tabi. yazın bir haftalık bir tatil için, birini hiç açmadığım iki bavul eşya ile gittiğim Tunus seyahatinden sonra akıllandım biraz. ancak yine de bu konuda bir bilene danışmak lazım. hayır bana kalsa, iki sırt çantası (beher min. 65 Lt.) ve iki bavulla işi bitireceğim de, tüm yazılı kaynaklar bir çanta yeter diyor. nasıl olacaksa?
dediğim gibi internet sitelerinden edindiğim bilgiler ışığında, geçen gün bir liste hazırladım. sonra oturup özetini çıkardım... işte... alış-veriş listem tamamdı artık. iyi de ben bütün bu uyku tulumu, ilk yardım seti gibi ıvır-zıvırları nereden bulacaktım?
outdoor etkinliklerine hep yakın ilgi duydum, ancak "zaten yapabilirim, denemeye ne gerek var" hissiyatı ile ucundan dahi olsa bulaşmadım şimdiye kadar. 29 ekimde gittiğimiz ve göl etrafındaki 7 km. lik yürüyüş ten sonra 7 hafta yerimden kıpırdayamadığım Abant gezisini saymıyorum takdir edersiniz ki. velhasıl kelam yine nette ufak bir aramanın sonucunda
adrenalin'in sitesine ulaştım. aradığım herşeyi hatta fazlasını buldum.
her ne kadar batılı hayatlar sürdüğümüzü düşünsekte, kafamız doğulu işte. öyle online alış-verişmiş, eve teslimmiş hiç bize göre değil. bir kere ellemem lazım, pazarlık etmem lazım, değil mi ya. bugün de caddeye inip adrenalin'in mağazasına uğradım. tüm eksiklerimi tamamladım sayılır artık ama epeyce yoruldum hani.
şimdi sırada sadece Ankara'ya gidip vize işlerimi halletmek kaldı.

önemli not: internet sitesindeki açık adres ve tarife rağmen, bağdat caddesinin üzerindeki mağazayı 45 dakika yürüyüşten sonra, bir de ufak bir trafik kazasının ucundan sıyırarak atlatan ben, binlerce km. ötedeki Hindistan'ı nasıl bulacağım merak ediyorum.

<

<0Comments:

<

<Yorum Gönder

<