< <

<
< <

<

ataturk havaalaninda son cagri ile ucaga dogru yurumeye basladim, bir yanda geride biraktiklarim uzuntusu' bir yanda da yani rotalarin heyecani. midem agrimaya basladi :))
Quatar Airways sandigimin aksine son derece kaliteli bir servisle bizi 4 saatte aktarma yapacagim Doha ya ulastirdi. Doha dan ise yaklasik 5 saatlik bir ucusla Bombay a vardigimda saat sabah 5 civariydi. Chhatrapati Shivaji Uluslararasi havalimaninda, ucak yolculugum sirasinda tanistigim ucaktaki tek turk; staj icin Bombay a gelen bir ogrenci olan yolculuk arkadasimla uzunca bir sure pasaport kuyrugunda bekledikten sonra 3-4 ayri kontuarda hangi ucustan geldikleri belli olmayan yuzlerce bavulun arasindan bize ait olanlari bulduk. havaalani oldukca harap bir bina ve rutubet kokuyor.
Birbirimizin esyalarina gozkulak olup biraz doviz bozdurduktan sonra ogrenci arkadasim kendisini karsilamaya gelenleri bulmak icin vedalasarak ayrildi.
Bombay merkeze gitmek icin sabah olmasini bekledim.

Istanbul un butun taksicilerinin gozunu seveyim. Ne kadar saygili, kurallara riayet eden musterisini dusunen soforlerimiz varmista bizim burnumuz buyukmus. sabah 7 sularinda, benim Hindistandaki ilk kazigimi yedigim turistik merkez Colaba yakinindaki Churcgate gelene kadar yasadigim heyecani bir de Izmir lunaparkinda kamikaze de yasamistim.
Otele yerlestikten sonra sehri dolasmaya basladim. Sehir oldukca buyuk ve son derece ihtisamli ama bir o kadar da bakimsiz gotik tazda insa edimiz binalarla bezeli. Colaba, Gateaway to India, Elefants Islands bana oldukca ilginc geldi. sehir icinde 3 saat kadar suren ve belli basli gorulecek yerleri kapsayan bir tur Gateway to India yakinlarinda aramaniza gerek kalmadan sizi buluyur. Yaklasik 15 dolar odedim.
aksam saatlerinde bir kac saat uyumak icin otele gelip yattim ancak kaltigimda coktan sabah olmustu. yorgunluk iste bunye kaldirmiyor. dunden gozume kestirdigim bir seyahat acentasina giderek Goa ya bir otobus bileti aldim. yol 15-16 saat surecek oldugu icin sleeper dedikleri yatakli olanindan.
Sabah saatlerinde ise Goa ya ulastim. burada arambol deilen kucuk bir yerlesim bolgesindeyim ve birazdan bir otele yerlesecegim...

<

<0Comments:

<

<Yorum Gönder

<